ROCX 8.3 – це топова модель у лінійці алюмінієвих гравійників від українського бренду Pride Bikes. Від молодших моделей він відрізняється не тільки просунутим навісним обладнанням та карбоновою вилкою, а й більш спортивною геометрією велосипеда. Рама зроблена зі сплаву алюмінію 6061Т, він володіє високою жорсткістю, за рахунок чого велосипед відчувається дуже динамічним і різким при ускореннях і на підйомах. Труби рами виготовлені із застосуванням технологій баттинг та гідроформінг. За рахунок баттінгу труби мають змінну товщину стінок, витончені там, де рама не відчуває наднавантажень, таким чином, знижується вага, не втрачаючи у міцності. Гідроформінг забезпечує створення труб зі спеціальним профілем, для досягнення максимальної торсійної жорсткості і міцності, при цьому зберігаючи низький вес. Вилка виготовлена з карбонового волокна, що значно полегшило передню частину велосипеда, дозволяючи легше висмикувати переднє колесо для заїзду на бордюр. для перестрибування колод у лісі. Але крім меншої ваги, карбон ще й жорсткіший за алюміній, він відмінно пручається скручуючим навантаженням, зберігаючи стабільність переднього колеса при різких змінах напрямку. До того ж цей матеріал добре гаситиме вібрацію від дорожнього полотна, не даючи рукам втомлюватися довгі кілометри.
Геометрія велосипеда поєднує в собі комфорт турингу та швидкість шосейника. ROCX 8.3 має більш довгий передній трекутник щодо молодших модифікацій і продовжений на 10 см пір'я. За рахунок цього збільшилася колісна база, що робить мотоцикл більш стійким на високій швидкості, і збільшився комфорт, за рахунок більш податливого заднього трикутника. Також змінилася посадка велосипедом на більш спортивну. Достаток бонок на рамі та вилці дозволяє встановити передній та задній багажники, кілька флягоутримувачів та безліч різноманітних аксесуарів. Фреймсет підтримує встановлення широких покришок, аж до 700х47С. Також на велосипед можна встановити повнорозмірні крила, які роблять їзду в негоду більш комфортною.
Міцні колеса на 32 спиці, складаються з підвійних алюмінієвих ободів шириною 21мм та алюмінієвих втулок з промисловими підшипниками. Вони набагато краще захищені від попадання пилу та вологи, ніж втулки на насипних підшипниках. Колеса підтримують безкамерне встановлення покришок. Це дозволяє не звертати уваги на дрібні проколи, а також дає можливість їздити на низькому тиску, для кращого зчеплення на ґрунті та піску. До рами колеса кріпляться за допомогою скрізних осей, таке з'єднання набагато міцніше і жорсткіше, ніж класичні ексцентрики. Взуті вони в покришки Kenda Kick-Back 700x40С із вираженим протектором, що шипується, відмінно підходить для помірного бездоріжжя. Гальмує байк за допомогою одних з найпросунутіших і найпотужніших механічних дискових гальм TRP Spyre, вони безвідмовно працюють і в сухих умовах спекотного літа, і під холодним осіннім дощем, а також дуже прості в обслуговуванні. Трансмісія Sram Apex 1 налічує 11 передач та не має переднього перемикача. Крім зменшення ваги, таке рішення покращує прохідність велосипеда за рахунок збільшеного кліренсу. Система шатунів має жорстку скрізну вісь та зірку на 40 зубів, що разом із розрахунком кассети в 11-42 зуби дозволяє легко підібрати потрібну передачу для будь-якого типу рельєфу та швидкісного режиму. Pride ROCX 8.3 здатний справлятися з будь-якою покладеною на нього навантаженням. Йому під силу міська їзда у потоці автомобілів, гравійні перегони, прогулянки лісовими стібками та туристичні заїзди на великі відстані, як у сучасному стилі байкпакінг, так і у класичному стилі з багажниками та сумками-штанами. 👉Характеристики та комплектація товару можуть змінюватися виробником без попередження.