Кількість
|
Вартість
|
||
|
Хоча ця модель дебютувала в 2018 році, покришка гонщика Greg Minnaar вже встигла завоювати численні подіуми на World Cup та Enduro World Series.
Характеристики:
< ul>
Технології
У компаунді 3C MaxxGrip використовуються найм'якіші, липкі гумові суміші. Це забезпечує максимальний рівень зчеплення, і найменший відскок. з поверхнею. Знижений опір коченню за рахунок відсутності тертя між камерою та покришкою. Менша кількість проколів при використанні з антипрокольним герметиком. внутрішньою шириною 30-35 мм.
Downhill (DH) casing Два шари матеріалу оболонки, які використані в корпусі покришки – забезпечують захист боковин та додаткову жорсткість , необхідну для швидкісного спуску в горах. Кількість ниток на один квадратний дюйм корпусу шини. Низьке TPI дає гарний захист від проколу та зносостійкість, але важче. Висока TPI забезпечує більш гладку та комфортну їзду, при одночасному зниженні ваги шини. Maxxis TPI рейтинг – відображає кількість ниток на дюйм – в одному шарі каркасу, порівняно з деякими виробниками, що конкурують.
Maxxis викотили нову покришку, розроблену спільно з легендарним гонщиком даунхілла Грегом Міннааром. Назва Assegai походить від списа, яким озброєні воїни племені Зулу в Південній Африці, звідки родом Грег.
Мінаар розробляв цю покришку запозичуючи елементи улюблених моделей Maxxis і поєднавши їх у новий малюнок протектора.
«Моя ідея була в тому, щоб створити нову покришку, ґрунтуючись на легендарних малюнках протектора Maxxis. Почав я з центральної доріжки, де поєднав шипи від Minion DHF та Minion DHR II. Причиною для цього стало те, що мені дуже подобається, як добре котить центральна доріжка DHF і що вона дає хороший контакт на твердих ґрунтах, вологих поворотах і при цьому впевненість на мокрому камені та корінні.
«Елементи малюнка DHR II дали покришці накатистості та агресивного гальмування. Потім я додав додатковий шпилька для опори під час нахилу байка, щоб забезпечити більш рівномірний перехід на бічні шпильки. найулюбленішій покришці — High Roller. Разом з інженерами Maxxis ми прийшли до перероблених бокових шип High Roller, які працюють дуже схоже на оригінальні. Але з підтримкою, яку дає додатковий шип, ви тепер отримуєте надійну опору для проходження плоских поворотів». Шорти. Шипи мають дуже хорошу підтримку, тому трохи більша висота допомагає їм агресивно вгризатися в глину та на сипусі», — каже Грег Міннар.