ONE-TWENTY 3000 має легкий та надзвичайно жорсткий карбоновий передній трикутник, що поєднується з більш бюджетним заднім алюмінієвим трикутником. А компоненти від Shimano надають 3000 моделі плавну та надійну роботу трансмісії та точне гальмування. Саме те, що потрібно, коли маршрут сповнений крутими підйомами та складними спусками.
Повністю оновлений у 2019, One-Twenty продовжує свою історію успіху у сезон 2022 року. Велика кількість нагород на тестах, включно зі званням 'BEST IN TEST' від видання Enduro Mountainbike Magazine у 2020 році для One-Twenty 8000, наш байк знову вражає своєю неймовірною універсальністю та неперевершеними здібностями. Попри те, що він є трейловим байком, сучасна, але збалансована геометрія у поєднанні з фантастичною жорсткістю рами дозволила створити велосипед із середнім ходом підвіски, який чудово справляється з перешкодами та залишається дуже швидким на менш складних трейлах. А щоб надати гонщикам максимальний вибір, ми пропонуємо One-Twenty у "класичній" конфігурації 120 мм ходу амортизатора / 130 мм вилки, або у крос-кантрійному варіанті RC з ходом заднього амортизатора 100 мм / 120 мм вилки, що має більш вертикальний кут рульової та підсідельного штира, завдяки чому простіше їхати вгору.
Особливості:
- Карбоновий передній трикутник/алюмінієвий задній та трейлова геометрія
- Блокування амортизатора та вилки
- Телескопічний підсідельний штир
- 120 мм ходу підвіски FLOAT LINK та 130 mm ходу вилки
- Трансмісія Shimano XT/Deore
- Колеса 29 дюймів з трейловими покришками Maxxis Dissector/Minion tyres
Технології рами:
- Висококласний алюміній 6066 дуже легкий та міцний. Завдяки технологіям потрійного баттингу та гідроформування, Merida виробляє алюмінієві труби складної форми для найкращого співвідношення жорсткості рами до її ваги.
- X-taper headtube. Конічна рульова труба с верхнім діаметром 1 1/8" та нижнім діаметром 1 1/4" або 1 1/2", що забезпечує оптимальну жорсткість для чіткого керування.
- Згладженні зварювальні шви, для більш естетичного зовнішнього вигляду рами.
- Внутрішня проводка кабелів забезпечує захист від бруду, та більш лаконічний зовнішній вид велосипеда.
- Отвір у нижній трубі. Надає можливість вільного переміщення внутрішніх кабелів та гідроліній в нижній трубі для легкого доступу під час сервісного обслуговування.
- Smart entry. Жорстка фіксація кабелів внутрішньої проводки для запобігання брязкання під час їзди. Вхід кабелів сумісний зі всіма сучасними гідравлічним гальмами та системою Di2.
- Di2 ready. Велосипеди/рами з наліпкою ‘Di2 Ready’, готові для встановлення компонентів Di2.
- Nano matrix carbon. Додавання наночастинок в смолу, що з'єднує вуглеволокно, збільшує механічну жорсткість рами та її ударну стійкість на 40%
- AWS. Використання надувних внутрішніх форм при виробництві карбонових конструкцій забезпечує гладкість внутрішньої поверхні та зменшує вагу.
- Float link. Нижне кріплення заднього амортизатора рухається разом з амортизатором для більшої чутливості підвіски. Інженери Merida точно прорахували коефіцієнт передачі та прогресію, даючи змогу ‘Float Link’ забезпечити відчуття бездонності, та більший хіду підвіски, ніж вказано у назві моделі.
- Болти на TORX 30 лише з однієї сторони. Вони дозволяють надійно зафксувати елементи підвіски, без ризику просковзевання із іншої сторони.
При покупці 2 і більше позицій зверніть увагу, що товари можуть знаходитись на різних складах, через що таке замовлення може бути розділене на декілька посилок. У випадку такої покупки, просимо попередньо уточнити її комплектування у наших менеджерів.