Деякі болти підвіски затягуються за допомогою ключа TORX 30, тільки з одного боку, без побоювання, що частина у відповідь перевіриться або отримає пошкодження.
Підвіска Float Link - нижнє кріплення амортизатора рухається разом з усією системою підвіски, забезпечуючи "плюшевість" та ефективність педалювання. Наші інженери змогли точно розрахувати параметри важеля підвіски та її прогресію, зробивши систему Float Link дуже чутливою, з відмінною підтримкою в середині, що дає відчуття значно більшого ходу, ніж зазначені у назві моделі. Підвіска Float Link дає відчуття нескінченності ходу, залишаючись повністю контрольованою на підйомі.
Кріплення Trunnion - Кріплення амортизатора за принципом цапфи дало розробникам більше свободи у використанні амортизатора з невеликим розміром по осях, але зі збільшеним ходом. Разом з підшипниками у верхніх осях кріплення, це призвело до збільшення чутливості амортизатора та можливості ідеального налаштування загальної продуктивності підвіски.
Підсідальний штир Stealth - Регульований підсідальний штир дозволяє власнику зменшити висоту сідла, коли спуск стає крутішим, забезпечуючи більше місця для маневру та контролю байка. Підсідкові штирі типу Stealth мають внутрішню проводку кабелю та рукоятку управління на кермі: чисті лінії та просте налаштування висоти сідла "на ходу".
Сучасна трейлова геометрія - Маючи в основі вже перевірену універсальну геометрію попереднього покоління ONE-TWENTY, нова модель отримала занижений стендовер, що забезпечує більше простору для маневру. Кут рульової колонки став більш завалений, довжина нижнього пір'я скоротилася на 10 міліметрів, зробивши байк більш спритним і створивши ідеальний компроміс між їздою в гору та трейловим спуском. Характеристики та комплектація товару можуть змінюватися виробником без попередження.