Термін гарантійного обслуговування для конкретної моделі велосипеда Ви можете подивитися в картці товару на вкладці з його характеристиками.Гарантия

  1. Виробник/продавець протягом гарантійного терміну забезпечує заміну або ремонт вузлів і деталей велосипеда в разі виявлення в них дефектів матеріалу і/або виходу їх з ладу з вини виробника при дотриманні правил експлуатації продукції і відсутність на них слідів механічних пошкоджень. У таких випадках на розсуд виробника/продавця проводиться обмін на товар належної якості або гарантійний ремонт.
  2. Продані з дотриманням встановлених правил продажу компоненти і велосипеди не підлягають гарантійному ремонту або заміні в наступних випадках:
    • нормальний, природний знос деталей;
    • наслідок падіння, аварії або дорожньо-транспортної пригоди;
    • експлуатація в непередбаченому режимі (як вантажного транспорту або для екстремального катання);
    • зневажливе використання, що призвело до скорочення терміну експлуатації або виходу з ладу компонентів;
    • наслідки неправильного обслуговування або ремонту особами, які не мають повноважень від виробника/продавця;
  3. Гарантійні зобов'язання не поширюються на покришки, камери, колісні обода, спиці, тросові приводи, гальмівні колодки, ланцюги, передні і задні зірочки, тріскачки, підшипники, кріплення заднього перемикача, сальники, пильовики, вузли і шарніри системи кочення задньої підвіски для рам, обладнаних задньою підвіскою, гумові ущільнювачі, болти і гайки, поверхня ніг вилок, пружини, і місця кріплення коліс і гальм, так як ці вузли вимагають періодичної заміни. Гарантійним випадком не є поява відколів, подряпин, тріщин, вм'ятин, корозії, пошкодження лакофарбового покриття. Гарантійні зобов'язання не поширюються у випадках використання на велосипеді компонентів не передбачених виробником. Гарантійні зобов'язання на велосипеди і компоненти не поширюються на наслідки використання в зимовий час, при температурі нижче 0 ˚.
  4. Гарантії, що надаються споживачам, ні в якій мірі не знімають відповідальності з власника за проведення регулярних перевірочних оглядів і виконання поточного технічного обслуговування.
  5. Гарантійні зобов'язання поширюються тільки на першого власника, так як спочатку велосипед підбирається з урахуванням антропометричних даних покупця. Гарантійний талон є іменним документом.
  6. Покриття витрат, пов'язаних з транспортуванням виробів в гарантійні зобов'язання інтернет-магазину не входить.
  7. Гарантія не забезпечує відшкодування понесеного збитку в разі тілесних ушкоджень, поранень, поломок і псування компонентів або інших збитків в разі дорожньо-транспортної пригоди, використання компонентів не за призначенням, недотримання правил складання або обслуговування, і хуліганського поводження при їзді.
  8. Для проведення гарантійного ремонту або експертизи велосипед приймається тільки в чистому вигляді, зібраний і в повній комплектації. Власник зобов'язаний пред'явити чек і гарантійний талон.